ASTROLOGY TV WEEKEND 14/07/2013

Unknown | 7/14/2013 04:23:00 μ.μ. | 0 σχόλια


Θα είναι μια καλή εβδομάδα για τα ερωτικά μου ή τα επαγγελματικά μου και ακόμα περισσότερο για τα οικονομικά μου???
Θα έχω την τύχη με το μέρος μου ???
Θα είναι μια ευνοϊκή εβδομάδα ώστε να την  εκμεταλλευτώ  ανάλογα ???
Τι λένε τα άστρα και τα ζώδια μέσα από τους αγαπημένους μας τηλε-αστρολόγους ???
 Η ενότητα ''ASTROLOGY TV '' στο ATHENS TV CHANNELS  με τις καθημερινές προβλέψεις για τα ζώδια και όχι μόνο από τους έμπειρους τηλε-αστρολόγους που  έχουμε γνωρίσει μέσα από τις αγαπημένες μας εκπομπές εδω και τόσα χρόνια!
Η καθημερινή ενημέρωση με συνεχείς ανανέωσεις στην νέα ενότητα ''ASTROLOGY  TV '' στο ATHENS TV CHANNELS είναι εδώ  ....

Tην Κυριακή 14 Ιουλίου, στις 14:15, η Άση Μπήλιου αποχαιρετά τη φετινή σεζόν με προβλέψεις για το υπόλοιπο καλοκαίρι. Τι πρέπει να προσέξουμε και τι να εκμεταλλευτούμε αστρολογικά το επόμενο διάστημα;

Ακόμη, μάθετε ποια γεγονότα μπορεί να συμβούν καρμικά στη ζωή σας προκειμένου να εκπληρώσετε τον προορισμό σας.

Τέλος, ευχόμαστε χρόνια πολλά στους Παρθένους. Πώς θα είναι η γενέθλια χρονιά σας;


STARS SYSTEM - ALPHA 
ΑΣΗ ΜΠΉΛΙΟΥ 14/07/2013



Category:

0 σχόλια