OI KAΛΥΤΕΡΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤHΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ...

Unknown | 2/09/2013 07:01:00 μ.μ. | 0 σχόλια



Το ATHENS TV CHANNELS σύλλεξε για εσάς τις καλύτερες δηλώσεις αγαπημένων τηλεοπτικών προσώπων της εβδομάδας που μας  πέρασε μέσα από συνεντεύξεις τους  και σας τις παρουσιάζει  ...

Η Ίνα Ταράντου για δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια ήταν στο δελτίο ειδήσεων του star

«Εκείνη την περίοδο το ενδιαφέρον μου μονοπωλούσε το lifestyleτης δικής μου ζωής. Μόλις είχα παντρευτεί και δημιουργούσα την οικογένειά μου. Από το star έφυγα με τις καλύτερες εντυπώσεις», δήλωσε η δημοσιογράφος στο Εγώ και συνέχισε: «Αγάπησα πολύ τα δελτία ειδήσεων και την προετοιμασία τους. Αν και μου αρέσουν τα λιγότερο μονοθεματικά δελτία. Με αυτό το είδος ξεκίνησα, με δελτία σύντομα και περιεκτικά. Νομίζω ότι είναι κάτι που θα μπορούσα να κάνω ξανά και ξανά. Ωστόσο, τώρα νιώθω ευλογημένη με την δουλειά που κάνω».


Η Ανθή Σαλαγκούδη προσπαθεί ν’ αποδείξει ότι αξίζει την θέση που έχει στην κρατική τηλεόραση.

 «Το θεωρώ μια τεράστια ευκαιρία και το λέω, όσο κι αν ακούγεται τετριμμένο. Σπούδασα το αντικείμενο της δημοσιογραφίας, δουλεύω από τα δεκαοχτώ μου χρόνια, δεν μου βρήκε ποτέ κανείς δουλειά και έπρεπε συνέχεια να αποδεικνύω ότι αξίζω, λόγω του ονόματός μου», δήλωσε στο Εγώ η παρουσιάστρια.


Ο  Τάκης Σπυριδάκης ,αγαπημένος ηθοποιός και πρωταγωνιστής της διάσημης διαφήμισης κινητής τηλεφωνίας δηλώνει :


«Το 'αγαπούλα' με έχει τσακίσει. . 'Ψιτ αγαπούλα', μου λέει ο άλλος ένα βράδυ. Είχα πιει και δυο ποτηράκια και του λέει: 'Άσε το αγαπούλα μωρά, Τάκη με λένε'. Μα ήταν εκνευριστικός, κάθε λίγο και λιγάκι. Ήταν έντονο και με ενοχλούσε τον περασμένο χειμώνα. Έτσι, άφηνα γένια και φόραγα σκούφο. Μπαίνω στο μετρό με μαύρο γυαλί. Απέναντι μου κάθεται μια κυρία, με αριστοκρατική φυσιογνωμία, κότσο τα μαλλιά, πάνω από 60 χρονών, με κοιτάει καλά – καλά και μου λέει κάποια στιγμή: 'Ψιτ αγαπούλα'. Οπότε της λέω 'Κι εσείς κυρία μου', δεν άντεξα», περιγράφει στο Λοιπόν.


Η Χρυσούλα Διαβάτη  θυμάται ωραίες στιγμές από τη σειρά «Δυο ξένους».

 «Θυμάμαι πολύ ωραίες στιγμές, όπως πάντα απ' όλες μου τις συνεργασίες. Ότι κι αν γινόταν στα γυρίσματα τα μάθαινα τελευταία. Ήμουν ευτυχισμένη σε αυτό το σήριαλ. Πέρναγα καλά, γέλαγα πολύ και αρκετές φορές προσθέταμε και δικές μας αυθόρμητες ατάκες. Αν παίζεις με καλό παρτενέρ, όπως έπαιζα εγώ με την Ντίνα Κώνστα, είσαι πάντα ευτυχισμένος. Ήταν μία ωραία σειρά που αγαπήθηκε πολύ από τον κόσμο και συνεχίζει μέχρι και σήμερα. Δεν καθορίζει μία εποχή και γι' αυτό δεν ξεπερνιέται. Έχει μείνει κλασική. Όσα χρόνια κι αν περάσουν τα συναισθήματα και οι χαρακτήρες θα είναι ίδιοι».


Λείπει από τον Πέτρο Φιλιππίδη η τηλεόραση;

«Μπορώ να πω όχι ιδιαίτερα. Επαναλαμβάνω πως την τηλεόραση την έχω αγαπήσει πολύ, μου αρέσει να κάνω τηλεόραση, αλλά και να βλέπω. Με εξυπηρετεί όμως που δεν κάνω τηλεόραση, διότι αυτό με βάζει και σκέφτομαι πολύ πιο σοβαρά και δυνατά για το θέατρο. Αυτό που αναγκαστικά συνέβη δίνει σε μένα την δυνατότητα να απασχολήσω το μυαλό μου με πράγματα πιο δυνατά και σημαντικά» τόνισε στο Hello.

Η προσωπική ζωή της Κέλλυς Σακάκου αποτέλεσε εμπόδιο για την επαγγελματική;

«Η προσωπική μου ζωή ήταν πάντα συνυφασμένη με την επαγγελματική. Αν δεν κουβαλάς την επαγγελματική ζωή παντού, αυτό είναι λόγος αποτυχίας. Είσαι δημοσιογράφος, μάνα, σύζυγος... δεν διαχωρίζονται αυτά. Πάντως είμαι ευχαριστημένη με όλα όσα έχω ζήσει» τόνισε στην εφημερίδα News και συνέχισε αναφορικά με την προσωπική της ζωή: «Ένα γάμο έχω κάνει και δεν έχω παιδιά. Είμαι καλά στη ζωή μου. Ποτέ δεν με ενδιέφεραν τα παιδιά και γι΄αυτό δεν έκανα. Ήθελα να είμαι χαλαρή και να πηγαίνω στη δουλειά μου. Ένα παιδί θα μου έβαζε εμπόδια. Ήμουν μοναχοπαίδι και πολύ υπερ-προστατευμένο και ενδεχομένως δεν ήθελα και εκείνο να βιώσει την καταπίεση που έζησα εγώ. Σαν αντίδραση!».


Ο Κώστας Κόκλας μιλάει για την επαγγελματική του συνέχεια στην τηλεόραση :
 "Δεν έχω ειδοποίηση καμία ακόμα…Είχα κάνει μια πρώτη κουβέντα που ήταν θετική,αλλά δεν είπαμε κάτι καινούργιο. Όπως κι εσείς έτσι κι εγώ περιμένω τα νεότερα για τη νέα αυτή φιλόδοξη σειρά του Λάκη που εκτιμώ ιδιαίτερα¨".
 Για το «Master Chef» αλλά και τη σχέση του με τις παρουσιάστριες της εκπομπής μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο καταξιωμένος σεφ Λευτέρης Λαζάρου.

  «Πιστεύω ότι τα ωραία πράγματα πρέπει να τελειώνουν και να μένουν στη μνήμη μας σαν μια ωραία ανάμνηση. Όταν κάτι αρχίζει να κουράζει, πρέπει να σταματήσει λίγο πιο πριν. Ακόμη, βέβαια, δεν έχουμε ρωτηθεί από το κανάλι και την παραγωγή, αν σχεδιάζουν κάτι για την επόμενη χρονιά. Θεωρώ όμως ότι μάλλον είναι το τελευταίο "Master Chef"

 Στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη την τιμητική του είχε ο έρωτας! Όταν η συζήτηση κινήθηκε γύρω από το πώς ερωτεύεται ένας άνθρωπος και ποιον μπορεί να ερωτευτεί, η  Ελένη, είπε:

«Από δική μου εμπειρία πάντως σας λέω ότι π έρωτας δεν έχει μάτια. Ποτέ δεν ξέρεις και δε μπορείς να φανταστείς ποιον μπορεί να ερωτευτείς. Μερικές φορές κάνεις πράγματα που δεν είχε υπολογίσει ότι θα κάνεις και με ανθρώπους που δεν το περιμένεις!», παραδέχτηκε.
 Λίγο πριν τον μεγάλο ημιτελικό στο Dancing, η Λάουρα Νάργες μιλάει στην κάμερα του Star για το πόσο θέλει να περάσει στο τελικό στάδιο.
 «Τα παιδιά που έφτασαν στο σημείο που βρισκόμαστε το αξίζουν. Είναι πάρα πολύ καλοί και χαίρομαι που μπορώ να είμαι μαζί τους»  «τον θέλω τον τελικό. Τον είχα στόχο στην αρχή και τον έχω και τώρα. Θα ήθελα πολύ να κερδίσω. Θα δούμε. Να περάσουμε τον ημιτελικό και βλέπουμε. Αυτή την Κυριακή χορεύουμε freestyle και quick step».
Όσο για τις χαμηλές βαθμολογίες, δηλώνει πως «κάτι ξέρει η κριτική επιτροπή με τις βαθμολογίες που μας δίνει».

Category: , , , , ,

0 σχόλια