H ΚΡΙΣΗ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΗΣ

Unknown | 10/17/2012 03:28:00 π.μ. | 0 σχόλια




Η φανερή οπισθοχώρηση του προγράμματος της ελεύθερης τηλεόρασης και η ύφεση «κλειδώνει» τα νοικοκυριά στο σπίτι μπροστά στην τηλεόραση.

 

Στη συνδρομητική τηλεόραση καταφεύγουν παρά την κρίση τηλεθεατές και διαφημιζόμενοι, δημιουργώντας ένα «παράδοξο» που έχει τις δικές του εξηγήσεις: Τόσο η επέλαση των τουρκικών σειρών που απευθύνονται στον ανενεργό καταναλωτικά πληθυσμό όσο και οι επαναλήψεις στέλνουν τους τηλεθεατές σε Nova, ΟΤΕ TV και HΟL

 

Ανθηση παρουσιάζει η βάση της Nova, καθώς πλησιάζει τους 370.000 συνδρομητές έναντι 331.000 τον Ιούνιο. Με καλπάζοντα ρυθμό αυξάνει και ο OTE TV τους συνδρομητές του που αγγίζουν τους 100.000 έναντι 80.000 το καλοκαίρι. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν τουλάχιστον 1.500.000 τηλεθεατές που παρακολουθούν.

 

Μεγάλο μέρος αύξησης των συνδρομητών της Nova οφείλεται στα Τσάμπιονς Λινγκ, Σούπερ Λίγκα και Ευρωλίγκα. Παράλληλα φρεσκαρίστηκε το πρόγραμμα προς όφελος του γυναικείου κοινού με το NovaCinema4, ενώ η ένταξη των Fox Life και Fox στο start pack άνοιξε το περιεχόμενο σε μεγαλύτερο κοινό.

 

Ο ΟΤΕ TV βασίζεται στην πιο προσιτή τιμολογιακή του πολιτική καθώς δεν υπάρχει στην αγορά «πακέτο» που να προσφέρει 45 κανάλια, τα 10 σε HD με 14,90 ευρώ τον μήνα.

 ethnos.gr


 

Category: , ,

0 σχόλια