Η στρατηγική του ANT1
Με τη μία μετά την άλλη τις καινούργιες εκπομπές του να ξεκινούν και με τους (ουκ ολίγους) νεοαποκτηθέντες αστέρες του να βγαίνουν στο γυαλί και να ρίχνονται στη μάχη της τηλεθέασης, ο ANT1 μπήκε τις τελευταίες ημέρες για τα καλά στο παιχνίδι. Ενα παιχνίδι που εφέτος, όπως φαίνεται από το πρόγραμμά του - βασικά «όπλα» του οποίου είναι η νέα πρωινή ζώνη, η καθημερινή κοινωνική σειρά «Mπρούσκο», τα σόου και η ανανεωμένη στο σύνολό της prime time zone - αλλά και όπως ανακοινώθηκε στην προ ημερών παρουσίαση του νέου... σχεδίου δράσης, στοχεύει προς διάφορες κατευθύνσεις. Στο εσωτερικό αλλά και στο εξωτερικό. Θα καταφέρει εν μέσω οικονομικής κρίσης να κάνει τη διαφορά, να κερδίσει τις εντυπώσεις αλλά και να επιβιώσει οικονομικά; Ολα είναι (και) θέμα στρατηγικής, λένε.
Ανοιγμα
Ετσι, «στρατηγική συμφωνία» χαρακτηρίζει ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ANT1 κ. Θοδωρής Κυριακού
την υπογραφή συνεργασίας με το Raine Group που εξειδικεύεται σε
τραπεζικές υπηρεσίες και επενδύσεις στους κλάδους των media, sports, της
ψυχαγωγίας και του Ιnternet παγκοσμίως. Στόχος του ελληνικού καναλιού
είναι να αναζητήσει μαζί με το Raine «επενδυτικές ευκαιρίες
παγκοσμίως στον χώρο της τηλεόρασης, της παραγωγής, του Ιnternet, της
διανομής περιεχομένου και της ψυχαγωγίας».
Δεν είναι όμως αυτό το μοναδικό άνοιγμά του στο εξωτερικό. Ιδιαίτερο βάρος θα δοθεί στα συνδρομητικά κανάλια του ANT1 σε Ευρώπη, Αμερική, Καναδά και Αυστραλία, ενώ έτερος στόχος είναι η ανάπτυξη μέσω επενδύσεων σε τηλεοπτικά κανάλια, εταιρείες Ιnternet και στην παραγωγή περιεχομένου. Ενα σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση αποτελεί η υπογραφή συνεργασίας με τη VICE, κορυφαίο όμιλο παγκοσμίως στα νεανικά μέσα ενημέρωσης. Σήμερα τα ψηφιακά κανάλια της VICE έχουν περίπου 20 εκατομμύρια επισκέπτες τον μήνα, ενώ ανάμεσά τους, το κανάλι της εταιρείας στο youtube θεωρείται ένα από τα top 5 δημοφιλή κανάλια στο Διαδίκτυο παγκοσμίως. Πώς όμως σκοπεύει ο ΑΝΤ1 να εκμεταλλευτεί τη συνεργασία του μαζί της και σε τι βάθος χρόνου θα γίνει αυτό; Σύμφωνα με πληροφορίες, σε σύντομο χρονικό διάστημα πρόκειται να λειτουργήσει στη χώρα μας η διαδικτυακή πύλη vice.gr η οποία θα τροφοδοτηθεί εκτός των άλλων εκπομπών και με πρωτότυπο ελληνικό περιεχόμενο.
Ποιότητα και κόστος
Την ίδια στιγμή, και πάντα κατά τον κ. Κυριακού, στην ελληνική αγορά το ζητούμενο είναι κυρίως «η ενίσχυση της παραγωγής περιεχομένου υψηλής ποιότητας»
με προγράμματα όσο το δυνατόν πιο σύγχρονα, καινοτόμα και δημιουργικά,
που να ψυχαγωγούν και να ενημερώνουν. Το κανάλι του Αμαρουσίου και στη
νέα περίοδο λειτουργίας του επενδύει επίμονα στην ψυχαγωγία και στη
μυθοπλασία, φιλοδοξώντας να βελτιώσει τις μέχρι σήμερα επιδόσεις του, με
τον αντιπρόεδρό του να επισημαίνει όμως την ίδια στιγμή κάτι εξαιρετικά
καίριο: «την ανάγκη ρεαλιστικής προσέγγισης του κόστους στην ελληνική παραγωγή από όλους τους συντελεστές» και να χαρακτηρίζει το θέμα του κόστους ως τον «βασικό παράγοντα που θα επιτρέψει σε αυτή την αγορά να έχει μέλλον».
Η ενίσχυση του web TV είναι ένα ακόμη μεγάλο στοίχημα για τον ANT1 που σκοπεύει να δημιουργήσει ένα αυτόνομο δυναμικό κανάλι με ξεχωριστά και νέα προγράμματα. Πάντα, βεβαίως, υπάρχει και το web tv όπου ανά πάσα στιγμή οποιαδήποτε ώρα της ημέρας μπορεί ο οποιοσδήποτε μέσα από τον υπολογιστή, το tablet του και το smartphone του να έχει πρόσβαση στο σύνολο των εκπομπών του σταθμού. Οπως υπάρχει και το web tv plus, το οποίο είναι στην ουσία ένα ανεξάρτητο αυτόνομο κανάλι όπου φιλοξενούνται ελληνικές και ξένες web σειρές οι οποίες είχαν μεγάλη απήχηση σε νεανικά κοινά, παλαιότερες σειρές που έπαιξαν στον ΑΝΤ1, όπως επίσης και μεγάλη ποικιλία εκπομπών με εξειδικευμένο περιεχόμενο (π.χ. για τη μαγειρική, την τεχνολογία, το fitness κ.ά.). Και τα δύο σκέλη του web tv λειτουργούν την τελευταία τριετία με αρκετή επιτυχία και στόχος είναι το περιεχόμενό τους να εμπλουτίζεται και να ανανεώνεται διαρκώς. Η πρόσβαση σε αυτά είναι εντελώς δωρεάν για όλους.
http://www.tovima.gr
Category: ANT1
0 σχόλια