«Ψάχνονται» στην τηλεόραση
Σε φάση αναδιάταξης βρίσκεται
η τηλεοπτική αγορά. Η δραματική μείωση της διαφημιστικής δαπάνης, εξαιτίας
της πολιτικής σκληρής λιτότητας της
τρικομματικής κυβέρνησης σε συνδυασμό με τις επιλογές των διαφημιζόμενων οδηγούν
την ιδιωτική τηλεοπτική αγορά σε συρρίκνωση. Οι συζητήσεις και τα σχέδια για
συγχωνεύσεις γίνονται, χωρίς όμως αποτελέσματα, ενώ νέα τάση είναι η απόκτηση
μικρών τηλεοπτικών σταθμών.
Τα μεγάλα κανάλια θυμίζουν
τους δεινοσαύρους ενώ η Γη έχει χτυπηθεί από τους μετεωρίτες και αίφνης τα
μικρά λόγω μεγέθους έχουν την πιθανότητα να επιβιώσουν. Ενόψει της μετάβασης
στην επίγεια ψηφιακή τηλεόραση η κατοχή οποιασδήποτε ψηφιακής συχνότητας θα
αποτελεί σοβαρό περιουσιακό στοιχείο, πόσο δε, αν το κόστος είναι χαμηλού κόστους.
http://media-industry.blogspot.gr
Category: ALPHA, ANT1, CHANNEL 9, EXTRA 3, GR TV, KONTRA CHANNEL, MAKEDONIA TV, MEGA, MTV, NICKELODEON, STAR
0 σχόλια