Η ΑΝΟΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΣΚΑΙ
Ιδιαίτερη πρόοδο στην ποιότητα και τις τηλεθεάσεις του καθημερινού του προγράμματος έχει επιδείξει το τελευταίο διάστημα ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΪ. Από κανάλι χαμηλών μονοψήφιων ποσοστών έχει αναχθεί πια σε υπολογίσιμο αντίπαλο για τους... μεγάλους και τρανούς της τηλεόρασης.
Με ένα άρτιο, ενημερωτικό πρόγραμμα που ξεκινά από τις 06:00, ο ΣΚΑΪ καταφέρνει να ξεχωρίσει και να πάρει "ψήφο εμπιστοσύνης" από το τηλεοπτικό κοινό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν το "ραβασάκι" της Agb για τις τηλεθεάσεις των τηλεοπτικών προγραμμάτων: η "Πρώτη γραμμή" των Λυριτζή-Οικονόμου συγκέντρωσε 15,8% στο σύνολο και 12,0% στα νεανικά κοινά, δίνοντας πάσα στην Πόπη Τσαπανίδου, η οποία με το "Τώρα" σημείωσε15,1% και 13,5% [σε σύνολο και νεανικά αντίστοιχα]. Μετά το δίωρο 13:00-15:00, το "Life" της Εύας Αντωνοπούλου κατάφερε παρά τον σκληρό ανταγωνισμό [Κων/νου & Ελένης, Μενεγάκη, Τατιάνα, Καφέ της Χαράς, Δέστε τους] και χωρίς ισχυρό lead-in ένα8,2% [5,8%], ενώ στη συνέχεια η νέα εκπομπή "Μαγειρεύω οικονομικά" ανέβασε τον μέσο όρο στο 10,2% και 11,7%. Σειρά πήρε η Ελένη Ψιχούλη, με το "Chef στον αέρα" να συγκεντρώνει 11,5% και 11,7% και αμέσως μετά ο Νίκος Ευαγγελάτος και το ΣΚΑΪ στις 7" 11,7% και 9,6%.
Συνολικά, από τις06:00-20:30, ο ΣΚΑΪ κατορθώνει να κρατά τον μέσο όρο του πάνω από την βάση του 10, ενώ και στη συνέχεια φιλοξενεί στο πρόγραμμά του αξιόλογα και πολυβραβευμένα "χαρτιά".
πηγη:tvnea
Category: SKAI
0 σχόλια